About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, July 28, 2010

SAAT GETIR & CEMAS..

Rasa bagai ilang separuh nyawa aku ptg tdi bile aku tgok hubby aku kejang otot...uwaaaa..

Cite dia brmula cmnie,,actually dh msuk 3 hri hubby aku dmm+sengal2 bdan ktanye..berbungkus2 ksejukan ktanye..so the day bfore today aku dh bwk dia gie Klinik 1 Msia aku aku tgok dh teruk sgt..dia xpnah dmm camnie...so ble p.perubatan check my hubby,,dia ckap kelenjar bengkak so bkarung r ubat hubby aku dpt...

Pgi kul 6 pgi aku trjaga sb rsa cm ade org & mmg sah r sb hubby aku tgah cri tracksuit coz dia sejok..huiiii 6 pgi 2....pas aku tlg crikkn track dia aku bntai r tdo blik coz mta aku rsa ngtok sgt2..sdar2 kul 7.10..aduuhhh...trus bgun mndi n siap r g kje....

Tghari cm bese lunch time kul 1 aku mesti balik mkn...aku tgok hubby aku dh berkelubong ngan slimut...tpi kdaan stabil..so pas mkn sumer aku blik opiz n smbung kje spt bese..dlm kul 4.25 dia col aku suh blik jgk2 coz dia dh xtahan sgt...cuak gle aku..trus aku gtau exec aku mtk blik skrg jgk2 n dgn xckp byk aku trus cabut...

Smpi jew umah aku tgok mama aku tgak jelum hubby aku coz bdn dia pns ya amt2...aku nk bwk g hsptl hubby aku xnk...dimarahnye aku blik...adooiii laaa..then xsmpai 10 mnt aku tgok mta dia dh tgok atas n jari2 dia dh krekot kejang...dia asyik jerit sakit2...aku ape lgi,,berambu2 r airmta kuar sbnye 1st time in my life hubby aku jdi cmtu...2 thun lpas ank aku yg kna...2 pn dh ckup meruntun nyawa aku...kli nie hubby aku lak..rsanye tggl sparuh nyawa jew aku nie...aku n mama aku cba urut2 jari2 dia n aku trus angkt dia g blik air nk mndikn..korang pham2 r kederat pmpuan nk angkt lelaki cmne kn...aku gagahkn dri aku sdaya upaya dgn kderat yg ade heret jgk2 lki aku g blik air...aku mndi kn dia jelum kepala dia..hubby aku ape g trus mnjerit2 sejok sejok...nk bgi mti aku ke..huiii time 2 airmata aku jgn ckp r xrenti2 ngalir...mmg xblh bnti...
Lpas dh mndi n bdn dia dh sjuk skit..aku urut2 jari2 dia...n alhamdullah sumer nye selamat...

wktu n tika aku mnulis entry nie dia dh leh bgun n mkn..alhamdulillah syukur...cma aku hrus pantau kdaan dia,,,risau amat2...

Aku mohon pd tuhan spaya berikan aku kekuatan & semangat tuk tempuhi sumer cubaan2 ini..

Mgkin ape yg korang bca nie x sefeel yg aku alami...nauzubillah...


p/s: jga ank kcik dmm lbih snang dri jga hubby dmm...huhuhu...

(pic d ats adalh muke aku yg sembab ps menangis srta kepnatan lpas mnghrungi kdaan tdi)


No comments: