About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, January 30, 2011

3 in 1


3 in 1 mrujuk kpda kelmarin, smlm & arinie...haaha..bley gitu..kte mula ngn cte kelmarin k..

Jumaat 28/1/2011

Pgi spt bese memulakn hri dgn kerja2 d opiz..then tgahri dpt taw gji dh kuar..hurrmmm sumer mula r x snang dudk sb nk taw increment..tggu pnye tggu,,nti punye nti akhirnye dpt pyslip,,
ble ditenung & dteliti sdlamnye mmg ade kenaikan gaji tpi adakah ianye berbaloi..apepn alhamdulillah syukur dgn ape yg dpt..wlaupun acapkli aku dia kaitkn dgn commit..
huiisshh naek bosan dgr stmnt 2..

bpe % ek??



Sabtu 29/1/2011

cam bese jgk kerje kerje kerje...xde ape pn yg mnarik ari nie...cma seisi mngemas sdang berlaku dsbbkn 7/1/11 nie shareholder nk dtg..hadooiii laaaa..cam Sultan nk mncemar duli..sumer nk canteek nk bersih...meja2 brsepah nk teratur..fail2 atas meja kna clear..meja msti nmpak kemas..aku xtaw xmner diaorg nye thinking..klu meja pnuh kn bgos,,mlambangkn kte ade kje & commit ngn kje...nie klu dh meja cnteek jew,,pe jadahnye,,xpahm2...lntak r..
Tgahri sblom pulang ktaorg opiz staff sumer dpt 1 kotak limau tahun nie...cm x caye jew tahun nie dpt sorang sekotak,,thun lpas dpt bnjut2 jew..pape pn tq bosssss...


nie r limaunye..naseb manis..





nmpak x pic kt atas tu..haaaaa 2 adalh menu ptg sabtu dsbb kn ktaorg dh xtaw nk mkn ape dh so ttba aku tringat hot tiket aku lom tuka g..tmat tmpoh 31/1/11 so dgn pntas aku kuar g tapao pizza nie...dpt r tuka 2 hawaiian tuna pizza ngn harga rm 2.10... yg ayam 2 aku tmbah r sbbnye teringin lak aku tgok,,berkilat2..hahhaha..but nseb gak r brbaloi..huhuhu



Ahad 30/1/11


Menu dibwh nie adalah menu pgi+tghari aku n si kecik aku...

1st time aku bwk si kecik aku g makan kfc hnya aku & dia...ikotkn sush jgak r nk cntrol..tpi makan harus dtruskn...ahaakkk...dh akhirnye ktaorg berjaya mkn kfc nie brdua jew tnpa bntuan sesiapa... this moment i mizzz my hubby...hukhukhuk



by cheeky-momma

No comments: