About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, January 30, 2011

ANAKKU


Sblom korang bca entry aku nie aku syorkan korang bca 2 entry sblom nie sb entry nie brsangkutan ngn 2 entry trsbut..


slpas aku bca artikel dlm metro aritu aku rsa yg ank aku tergolong dlm golongan prmasalahan nie.. aku trus google ttng masalh nie dn slpas drenugkan mmg cmpom..
sbnye dri keck g ank aku sumernye delay..yg pling ketara ialah bab berjalan...
anak aku berjalan genap umur dia 2 thun..dri ctu dh nmpak 'delay' nye..
smpai umur skrg nie pn dh 3 thun lbey dia msh blom pndai mkn sndri,,
mmg klu peratikn bdk lain ngn ank aku nmpak sgt prbezaan yg amat ketara,,kkdg aku trasa jgk ble org peratikn ank aku tp klu sudh itu yg di amugerahkan pd aku,,aku trima ngn hti yg trbuka dn redha.. mgkin ade hikmah dsbliknye.. sekurangnye aku mpunyai zuriat dri yg tiada zuriat..

ape pn idup hrus dteruskan..insyallah aku akan jga anak aku nie sebaik mgkin..amin..


by cheeky-momma

No comments: