About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, January 12, 2011

'SERVEY' sudah

Entry nie trjadi sb arinie aku cuti coz mom sick (doc detect my mom kencing koto)..hope my mom will be ok after mkn obat...dsbbkn tiada spe kt umh jdinye tpakse r aku amek cuti tuk jga my mom n my bb..mklm la hubby jauh d perantauan...hukhukhuk....

Jdiye tuk mngabeskn mse aku d umh nie aku mkn tdoo mkn tdoo..ngn si kcik aku pn fllw skli..haah..abeh ape g nk bwt pn kn...on9 nie pn seb baek r hubby aku blikn HOT TIKET INTERNET...so dpt r aku on9 ilangkn bohsan (my hubby tao wife dia bowing),,hehehe...

Ptg kul 7 get col fr my hubby..dia otw blik kje,,dpt OT sejam jew..jdi r,,dri xde lgsungkn..kmpul skit2 tuk cuti raya cina nti...aku nie lak skrg nie sush nk OT,,ckup tme blik..my mom lak ade kje yg prlu dselesaikan...aku kna cri duit,,dia pn kna cri duit..kekdg srba salah jgk dbwtnye sb jga ank aku dia xleh cri duit..tpi ape lh bwt,,aku pn tpakse sb dh xde rg laen yg nk jga ank aku..aku lak xbni nk anta kt org laen coz as u ollz know ank aku x cm knk2 nrmal yg laen...aku risau org xsba tuk jga dia..tpi smpi ble!!!xkn slamanye my mom nk jga...

ble pkir2 cian gak kt my mom,,dia kna cri duit tuk baya itu ini...ade ank jntan sorang hapah xguna...mngabeh leh r,,blagak pn yew jgk..xdesr d untung..huhh..meluat aku...pdulik r korang nk ckap aku ape pn yg psti korng x dtmpt aku...pakal dia abg jew klu adk dh lma dh lebam bjik mta ko..haaahha..
Ok brbalik pd tajuk diatas...aku nie sbnarnye mnuggu mse jew tuk anta 'resign letter'...krna aku hrus membontoti hubby ku...heeheh..letih sgt rsanye kje kt tpg nie,,bkn ape mse kerja 2 pnjang sgt..abeh mse kt tmpt krja jew...dh 2 lak ahad ganti..mmg leceh....soooo aku pn dh brbncang2 ngn hubby aku,.klu leh sblom buln 6 aku nk agkt kaki dh..insyallh la..korang doa2kn tuk aku yew..tpi klu ikotkn dh lma dh aku lh fllow my hubby tpi dsbbkn pkirkn si kcik aku nie xde spe nk jga kt sna t so tpkse hold dlu gpn hubby aku still dlm training 3 buln..dlm training nie OT xbyk..dia abeh try insyallah buln 2 nie n insyallah bulan 3 dia dh leh msuk line..ble dh msuk line waktu kje harus la 8am-8pm...so automatik ade OT wajib 2jam..so ble dh msuk line bru lh wat calculation n hope evrything ok dn insyallah bln 4 atau 5 aku angkat kaki..

Aku nk cba naseb lak idup d Rawang..mne tao kt sna aku murah rezeki..(hrp2 r)..aku nk buktikn pda sumer org yg ktaorg nie mpu idup tnpa bntuan sespe pn..(ehh dh trsasar dri sasaran lak)..huhuh...

Aku nie sbnarnye dh letih sgt dh brkerja kt tpg ne..mse bkerja pnye la lma...then ahad gnti..ee emang xkose...so aku mmg dh angkt kaki scpt mgkin...xsggup dh rsanye..mse kt tmpt kje lgi lma dri mse kt umh...soooo ble hubby aku col gtao mber aku si ogy 2 kta lh anta ank aku kt ANIS,,ctu ok...lega r asenye...brmkne transform aku akn berlaku xlma lgi...yezzzz....lgi cpt g bgos...ahaakk..

RAWANG here we come...


No comments: