About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, March 27, 2011

HARI INI..

Hari ini adalah hari ahad n jga hari tuk aku berehat bsama family...family!!!ohh nooo..family pe nye klu dh hubby aku x blek..hukhukhuk..so sedey...tpi xpe r,,dia cri duit tuk aku juge..tol x kwn2..hehhe..bulan depan gji dia msyukkkk,,so leh r aku start wt snarai pe yg harus aku bli..huahuahuahua...cis bedebahnye bini...

Disbbkan hubby aku x blik mggu nie mnggu dpan n mggu g stu mkanye aku tpakse r jalani rutin ari ahad aku brseorangn iaitu bwk hero kecik aku merayap...sbbnye ktaorg besekn cmtu..yew r hari2 bkerja aku mne ade mse nk bwk hero kecik aku 2 jalan2...cian gak kt dia,,stiap kli aku blik kje dia asyik jom..jom.. aku nie klu dh blk umh mmg r mlaz sgt dh nk kuar klu ari bkerja nie...penat sgt...kcuali klu hal2 urgent yg mgharuskn aku kuar..cntohnye bank in money kt hubby aku d sanun...ehhh kornag jgn silap..bkn hubby aku mtk duit kt aku tpi kad bank gaji dia aku pegang so ble gji dia kuar aku la yg kuarkn gaji dia 2 n aku bank in kn duit banjer kt dia n yg lebeynye aku enjoy,,,hahha..hmpeh..xdenye aku nk enjoy..duit lebey 2 tuk kelegkapan aku kt cni r..bli pampes,,susu dll...n ble hubby col xde duit bnjew aku bnk in lgi...at least bleh bdget...(bdget2 pn trbabas jge)...

Yew r ble hubby dh jauh nie sumernye aku kna uruskan sndri r...g stu dia mne ade mse klu dh g kje gelap blek kje gelap...so 2 r cra yg trbaek..dia bgi kad bank kt aku..
stu hal g dia nk buktikn kt aku yg dia dh brubah..aminn... berubah nape??opsss biar r aku jew yg tau k...pass is pass...

SOOOOO aku jalani rutin hari ahad dgn bwk si hero aku g giant dlu,,pape pn cri brg fenting dlu..heheh..aku tgok paper ade offer susu so aku trusssss ke giant tuk bli susu dlu..t lmbat habis...pham r mnusia2 nie klu dgr offer,,mak aiii pulun x hingat org laen..cm diaorg je ade ank...biawak tol...

lepas sttle kt giant aku trusss ke TESCO lak...kt tesco nie aku sje2 rnda n cuci2 mata kot2 ade brg yg bkenan harus la bli...ahaakkk...

lpas 3 jam lbey aku mrayap ngn hero kecik aku,,mse tuk pulang dn melebuhkn dri di atas katil yg empuk...hahhahah....

2 r rutin harian aku N hubby aku setiap ari sbtu/ahad...tpi kli nie 3mggu aku kna wat sorang..ooohhh tidaaakkk...


MOOD: mizzzz him sooo muchhh,,,,muuuahhh

No comments: