About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, March 2, 2011

KEHIDUPANKU..


25/06/1978
Seorang bayi dilahirkan kedunia & diberi nama NURASHIKIN...(aku r tu..heheh)
Aku dijaga dgn pnuh kash sayang..


1985-1990
Mula bersekolah Darjah 1 hingga Darjah 6 di Sek. Ren. Keb. (P) Treacher Methodist...


1990-1995
Mula sekolah menegah di Sek. Men. Darul Ridwan...


1995-2004
Mula bekerja & berjinak2 ke Kuala Lumpur & msh berstatus 'single'...


2004-23/11/2006
Masih bekerja di Kuala Lumpur & berstatus 'Tunangan Org'... ;))


24/11/2006
Sah bergelar 'Isteri' pd suami trcinta 'Mohd Khaidir'...


25/11/2006
Bersanding di Taiping.. (Pihak Perempuan)...

Bersanding di Taman. Medan P.J (Pihak Lelaki) oppss lupe tarikh..xslap aftr 2week kt tpg..



15/08/2007
Seorang bayi lelaki seberat 1.8kg dilahirkan di PPUM dari perutku sndri stlah di operate...dan diberi nma MUHAMMAD NAZRIN...Dalam tmpoh nie si kecik aku kuar msuk hospital...(xnk stori t aku nages)


2008
Kebahagiaan rmhtgga ku di gugat dgn dugaan yg amat berat...bru 2 thun merasa bhgia ttba2 tsunami melanda...Panas yg ku sangka hgga ke petang rupenye hujan di tengahari...aku x pernah tpikir sumer nie akn trjadi dlm hdupkn..pape pn aku redha n terima dgn tenang..mgkin dh tertulis hidup aku bgini..ini lah yg di ktakn takdir & suratan... Namun sumer tlah berakhir & alhamdullillah rmhtggaku kembali bersinar..


ttpi x dpt dinafikan kehidupanku dilanda dugaan demi dugaan..aku diuji dgn dugaan yg brat2...aku hnya mpu bersaba & hadapi sumer dugaan2 nie dgn tabah..mgkin ade hikmah disebalik sumer ini,,,

Luaran ku nmpak ceria & dalaman ku tiada siapa pun tau...


2011
Alhamdullilah rumahtangga ku semakin bahgia & bersinar..moga sumer ini kekal hgga ujung nyawa...amin..







No comments: