About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, March 6, 2011

TRILOGI CINTA



Kalau korang nk tau skrang nie aku tengah layan cerita 'TRILOGI CINTA' @ tv1 jam 10mlm setiap Ahad, Isnin & Selasa...

Semasa aku menulis entry nie pn aku tgah dok layan cte 2...mmg bes gle cte nie..(pd aku r) sb aku dpt feel ble tgok cte nie tmbah2 ble tgok si Razif (Rosyam Nor) melayan is3 dia Norjinah (Fauziah Gous)..soo romantis...

Berckap ttng ROMANTIS nie... aku ade suh hubby aku tgok cte nie..aku suh dia tgok cara rosyam nor berpkaian & cara razif melayan si isteri...(soooooo loving)..

Perbualan aku & hubby...

AKU: bang mlm nie jgn lupe tau tgok tv1..tgok si rosyam..cara dia brpakaian & cra dia layan is3 dia..syg bini..romantis

HUBBY: sma r cm abg..

AKU: hurmmm abg syg bini kew...heheheh..tpi dia layan bini dia sgt romantis..

HUBBY: ok..t abg jdi suami yg romantis

AKU: huhuhu,,bley ke...yg dbwt2 xnk tpi biar r lhir dri hti yg ..tpi jgn tlampau romantis..geli lak..tpi cra rosyam 2 ok r..tpikn abg mmg romantis mse bercinta dlu..ble dh kawen dh laen,,ade stgah msh ade,,ade yg dh ilang...

HUBBY: ade g,,bkn x romantis cma skrg mslh kte byk...t ekonomi kte dh stabil automatik jdi romatis...huhuh..yg penting kte ttp syg menyayangi n kte ttp bhgia brsama dak bijak..

AKU: hurmmm hrapan ayg mmg r cmtu..mkin hari mkin syg & bhgia hgga ujung nyawa..insyaallah...moga ksh syg abg xkan kurang pd ktaorg..moga xde pape yg dpt mengugat ksh syg kte kecuali mati..

HUBBY: ok...harapn abg pn cmtu jgak...

p/s:

- kkdg berjauhan nie bgos,,sb kte leh tnya mcam2 n pastinye dia akan jwb..
- ble berjauhan nie ksh syg mkin erat..tiap hri syg..
- ble berjauhan nie kte lh tau perasaan dia..
- ble berjauhan prepet cpt abeh...hahahha


MORAL OF THIS ENTRY-----> korang pkir r sndri knape & mngape...


ape 'istilah ROMANTIS yg sbnarnye'....



No comments: