About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, June 15, 2011

Celebration JUNE...


hiii sumer...lma kte x brsua kn...ekceli aku nie tsgt r mlaz nye nk hapdat blog nie tpi t ade lak yg btnya 'x hapdat blog ke'..huhu...so dgn memksekn dri aku kna r aku mlakar sedikit coretan rentetan ari ini...nie pn nseb ade opera mini,,klu nk ngdap lappy mmg xkoser r aku...nk on pstu nk off smpan sgla...mlazzzz..
Ok,,,pejam celik pejam celik dh nk dekat 2 tahun aku kje kt Guinea@taiping nie..n dh dkat 2 tahun jgak r aku mnetap d taiping nie n msuk 7 bulan aku dh brjauhan ngn hubby ;( n 25/6 nie maka genap r aku brusia 33 thn..eeee cm xsgka lak age aku 33 dh upenye...tpi pgai nauzubillah xmcm 33 thn pn..hahahah...mgkin dsbb kan aku jnis hepi go lucky...wlupun dlm dada nie dh pnuh bmcam2 dugaan n ujian idup...
Pape pn aku ttap aku..pduli ape org nk kta...ade aku kesah sb nye time aku sush ade dia nk bgi mkn...xde kn..so lntak korang r nk ckp aku ape pn..
Hurmmm dlm age yg hmpir mencecah 33 nie,,aku ade jgak r trniat nk mngubah penampilan aku...penampilan cmne??yer r ke arah islamic iaitu menutup aurut dlm istilah laen memakai tudung...sbnye aku tgok tdung2 skrg nie cnteek blaka n mcm2 fsyen..pstu ade lak bdk2 skrg yg comel je pkai tdung cma yg memualkn tgok kepala brtdung tpi dada trbuka,,tetek selambak,,bntot sebeban...pe kejadahnye...jdinye aku tkot n risau ble aku jua akn trut srta jdi cmtu...maka dgn itu aku postpone dlu niat 2 smpi aku btol2 dh brsedia n biar lah iainye dtg dri hti yg ikhlas..n yg pnting dpt restu hubby tsayng...bkn bmksut hubby aku xbgi aku brtudung cma dia rse lom mse nye..dia xnk aku celang celup nti..kta dia klu dh brtdung 2 truskn brtdung...demi mndgar nasihat hubby aku batalkn niat aku...



me & GM

ehhh jap,,lari topik asenye nie...hahahah...sori2...ok2 tuk pngetahuan reader arinie ade celebrating JUNE bsday kt opiz aku..mmg tiap2 bulan klu ade bsday opiz aku msti celebrate...combine kn sumer ari dlm buln yg sma 2...tpi dia sbkn I'M a very LUCKY person coz celebrate sme month wit my GM & PM mkanye meriah skit r kn...hahhaha...n tmbah meriah ble all boses djemput tuk meraikan JUNE bsday nie..yeeaaaa....




tepat kul 1 all boses smpi n ktaorg trus ke new training room n celebrate....mmg hepi n bes...mkn2 borak ngn bos...ok la...at les xde r tnsen kje je kn..n more important ialah bos n kuli duk bsama borak2...

HAdIAH!!!!eh msti r dpt fr cmpny tpi dh nmanye compny food jdinye dpt product guinea je r..hahhah..jdi la kan...aku ade..korang ade...ahaakkk...tq GUINEA...





Ehhh sabtu nie ktaorg ade MTV Video Shooting sempena 150 tahun Ayam Brand...hurmmm mula r bpkir nk pkai bju ape nie...dh r plak dlarang pkai jeans...jdinye aku nk pkai ape nie...OMG...bknnye pnah shooting2 nie...trasa cm artis r plak...hahha..pape pn t aku hapdat k...chowww...


No comments: