About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, June 25, 2011

TODAY is my day...

Yeeeaaa..tday is my day...aku genap 33thn arinie...huhuhu..dh tue dh...alhamdulillah syukur aku msh brnyawa pd usia bgini...amin...
dsbbkan arinie Sabtu,,jdinye kena keje la wlaupn mlaz sgt nk bgun sb mlm tdi tdo lewat tggu kpulangan en. Hubby....
Kt opiz mber2 wish via skype n fesbuk..tq 2 ollz...tpi aku ttap mnti wish from my en. Hubby...dri 12 mlm tdi smpi ke pgi mbwa ke tghari mbwa ke ptg msh lom ade pape reaksi...hurmmmmm...wht going on..lupe ke dia...
Yaaaa,,,smmgnye dia lupe,,dia igat 26hb..ya ampun...ape prsaan anda...ptt r dia wt cm xde pape je...xkesah la,,mgkin ade sesuatu yg mggnggu pmikiran dia..dia dh pn mnta maaf...aku!!dh maafkn dh,,wtpe nk pnjang2 kn...cma sdkit rsa trkilan@kecewa je... Sb sblom2 nie dia lh org prtama yg wish aku n aku mntikn wish dri dia ble tpt kul 12 tpi tuk kli nie aku hampa...
Ehhhh,,,tday is my day..no sad2 ok..cheer up sieqin....ko dh 33 hokeyyyy,,xyah r nk sdey2 sgt bcoz of en. Hubby xwish...byk bnda dia nk pkir...dia bkn xhigat lnsg cma trsilap hari je...pape pn dia ttap igat kn (ayat pjuk hti)..huhuhu
Disbbkn bsday aku wrong timing so no hdiah no anything..ollz pstpone..xpe r xkesah pn (yeke)....aku phm kdaan...so just kuar jjcp je...tpi upenye mlm ble aku ssje gtal g check duit en. Hubby,,,eh eh eh..ade la pulak...awalnye..spttnye 27hb..tday bru 25hb....ohhh tq god n tenkiu pero2...mcm tau2 aje...ahaaakkk...so to be cntinue tmmrw r jaln2... ;)...

aku; abg col spe...
Suami; col mber jap..
Aku; guna r hp ayg free..
Suami; haaa dial r.... (cm xbsalah je ayat)
Ptt r dia wat kering je,,dh bgi hint pn cm xde pape brlaku...upenye..hurmmmm...

Mood; alahai en suami....

No comments: