About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, June 5, 2011

KEMBALI...

Sok kdaan akn mnjdi spt biase..Hubby aku akn KEMBALI brtugas spt biase stlah 2mggu MC mnakala aku akn KEMBALI kesepian mrindui hubby tcayunk...xpe lah aku redha asalkn kesihatan hubby aku pulih spt sediakala...
Pada aku mmg la brjauhan nie membosankn tpi aku rsa ksh syang mkin erat..ble kte jrang2 brsua n sskali brsua,,kte mrsakn spt dlm alam prcintaan,,dri segi prckapn n peragai sumer dijaga...rsa hepi sntiasa..prsaan rndu smkin ari smkin brbunga..
Ble dh sll brsma n ari2 menatap muke nie mcm2 trjadi..pckapn n prgai bleh brubah2..tpi ye la kn,,sggup ke brjauhan lma2 semta tuk merasai alam prcintaan..tol x??ape pn kte kna redha kn,,busuk @ buruk pn hubby aku jgk..
Penghijarah aku mgkin tpkse dtnda hgga ujung tahun d atas sb2 yg xdpt dielakkn...mmg r rsa trkilan jgk ble pghijrahan yg akn brlaku dlm sbln dua nie tpkse d tnda ke ujung tahun tpi ape blh bwt,,kte hnya mrancang tuhan yg mnentukn,,mgkin ade hikmahnye..tpi aku akn pstikan yg tahun 2012 aku akn brada d Rawang..insyallah..aku nk cba bina khidupan yg bru..biar r sush payah ktaorg tggung sndri...
Moga 2012 nti mberi sinar baru pd kehidupan kami ank branak..amin...

No comments: