About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, June 19, 2011

SELAMAT HARI BAPA




19hb Jun 2011 - Ahad
.
.
Arinie nie adalah ari tuk mnyambut hari bapa 2011...
.
.
so korang sambut x ari bapa nie..korang bwak x bapa korang g kuar mkn atau bgi hadiah...
.
.
pd yg mpu 2 bwt la tuk hepikkn bapa korang mentara diaorg msh hidup nie...
.
.
aku nie bkn xnk sambut tpi my dad ade kt ipoh..xleh nk bleh...so aku just wish dia je...
.
.
my hubby lak xdpt blek dis week...nxt week bru leh blek coz ade apptmnt...
.
.
oklah ape yg korang bwt pn tuk bapa2 korang aku wish selamat hari bpa tuk sumer...


Dikesempatan nie aku nk ucapkan 'SELAMAT HARI BAPA' tuk ayah aku yg trsyang..
Doa aku moga ayah diberi kesihatan yg baik dn bhgia selalu...
Terima kasih coz menjadi ayah yg trbaek tuk kami ank2 mu..
Love u DAD...



my dad mse mude (gmba kureng memuaskan)


my dad dh tue (huhuu)




For my hubby trcinta..aku jgak ucapkan 'SELAMAT HARI BAPA'..
moga menjadi ayah yg trbaek tuk ankmu nazrin..
moga dberi kesihatan yg baek...
moga ceria n bhgia slalu..
terima kasih jugak kerana mnjdi hubby yg pnyayang pd aku..
we love u so much...






mood: hepi...











No comments: