About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Tuesday, June 21, 2011

PERMINTAAN SUAMI...

Haaa dh bca kn title entri kli nie...bkerut jgak la dahi ble bca title 2 kn sb klu sllnye ble dh permintaan suami 2 msti r nk berbini g stu kn,,,xnk payung emas ke...huiiii...chooiii kt org cina,,tacuut kta org ape ek n simpang mlaikat 44 kta org melayu...tlg r jgn ade niat bgtu ye bang...sy x rela..huhu
Tgahari tdi en. Hubby col aku,,dia suh aku dgr ape yg dia nk ckp,,cuak gak r mse 2 sbnye xpnah en. Hubby aku pagai cmtu..mau x isau..

En. Hubby: ayg,,abg nk ckp skit nie..ayg dgr elok2 tau tpi jgn gelak..
Aku: apenye..ckp je r...ngh dgr r nie...
En. Hubby: abg nk suh ayg pkai tdung...
Aku: (terdiam sketika) knpe lak ttba je nie..
En. Hubby: sje je,,abg ase dh smpi msenye ayg pkai tdung...g r cri tdung..bli yg mahal pn xpe...dgr ckp suami ayg dpt pahala tau,,
Aku: (biar btol lki aku nie) hurrmm ok tpi jgn r hrpkn prubahan yg mndadak,,pelan2 k..
En. Hubby: ok tpi t klu g cmpny trip ayg kna pkai ya..
Aku: ok..insyallah...

Dlm hti aku mmg trtnya2 knpe n mngapa ttba je,,sdangkan sblom nie 2 3x aku pnah mnyuarakn hsrat nk pkai tdung tpi kta dia nti r dlu,..hurmm sudhnye aku frust n diamkn dri tpi ble aku xtpkir ke arah 2 ttba lak dia brsuara...OMG...tpi syukur alhmdllh,,itu tndanye seru dia dh smpi..aku mmg ntikn perubahan ke arah ini..amin..amin..
Bgi aku,,bkn xnk cma aku prlukan mse..sbnye penghijrahan ni bkn main2..skli dh bhijrah xkn bleh ptah blek..g stu aku dktakan ckp org pndi tpi dri sndri pn xbtol...ye la ble dh pkai tdung nie kna pkir dri setiap segi trutamanye bab brpkaian..bju ttup aurat..xleh ketat,,xleh nmpak bntot n mcm2 g...
Insyallah aku akn cba..bgi aku mse k..jgn hrapkn prubahan yg ketara pd aku..
1st step...kna g cri tdung lor...tgok mne yg match ngn muke...
2nd step..bgkos bju2 seksi..huhu...
3rd step n strusnye... Not sure..
Pape pn korang doakn prubahan aku k..amin

Nota; sbnarnye aku xtau dmna nk mule..huhu...

No comments: