About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Thursday, June 28, 2012

HOBBY @ MINAT...

hobby@minat... aaahhhhaaahhh.... pd korang2 yg kira rajin membca blog aku nie sure da tau ape hobby@minat aku kn... haaa,, ape??? yeaaahhhh... i love cooking@baking.... ngeh3.... smmnye sejak azali aku trsgat la minat dgn cooking@baking nie... tpi cooking nie jarang la cma skrg nie je mnjak mnjadi CEO di umah.. eeeceehh... minat cooking aku mkin mnjadik2... ape taknye duk umah boring makanye cooking cooking n eating la... hahahaha... mse duk ngan mom tahun lepas,,,tau2 je dah siap lauk atas meja,, lunch balik umah mkn... ptg lak blik kje je mkn... mlm mkn lgi... bdan pn bulat.. hahahah.. cooking seskali je ble aku ase jemu mkn lauk yg tghari so mlm aku cooking tpi yg simple mimple... atau yg paling senang ajak my mom n my kecik g foodcourt tesco r mkn szilling mee... huhuhhu... haiishhh rindu lak saat2 tu,,, asal boring je kmi bertiga branak kuar merayau tpi abeh kuat pn giant atau tesco je... sabtu ahad lak g umah sis aku kt jawi.. huiiii bessss.... btol2 miss dat moment... ehhhh,,, ckup2,,, nie stori psal cooking@baking,, bkn crying... hahahahha ...
About baking lak dlu wat jgak r sampingan,,klu ade mber2 opiz aku oder aku bwt la... but now aku nk buat ianye sbgai kerjaya aku sb aku now surirumah spenuh msa,,byk mse trluang so y not dgn bakat yg ade nie aku cari duit.. tol x,,.memula wat sampingan r dlu n mne tau lma2 akan jdi satu kerjaya bwt aku... tu harapan aku... Insyaallah... 
Memula dlu aku saje bwt n huby bwk g opiz bgi mber2 dia rase...n kalu ade yg nk oder alhamdulillah... dan sesgguhnye ade jua hamba2 Allah yg berminat ngan kek aku tu.. Syukur pda mu ya tuhan... Moga2 nielah jalan tuk aku memperkembangkn bakat aku... btol ke ape aku ckap nie.. Setakat nie Alhamdulillah la oder ade je... Walaupun penat tpi demi rezeki yg dberi aku gagahkan jua.. Kerja ape yg xpenatkan,.. surirumah pn penat hokey,,, kkdg berangin jugak,. ahaakkk... 
Bulan depan dah nk masuk bulan Ramadhan... jdinye skrg nie aku nk cba suh huby bwk msuk sample kuih tuk hri raya... Moga Allah permudahkan setiap ape yg kami lakukan nie... Kata pepatah,.. sikit2 lama2 jadi bukit... tak dpt byak dpt oder skit pn jdi la,, klu byak pn tkot xmenang tgan aku tpi klu Allah beri rezeki yg byak Insyaallah aku akn usahakn... Xkesah lah penat pn asalkan aku dpt mbantu huby aku,,n yg psti rezeki tuk si kecik aku tu.. cian dia... Da lama xde bju n suar baru... 
Hmmmm,,,, smlm aku dpt oder 4bijik kek..... 3bijik cake moist n sbijik kek kastard.. aku gtau nie bukn nk mnunjuk2 tau cma sje nk kongsi dgn korang je.... dan dlm sbijik cake moist tu,,sorang tu request bntuk LOVE..... (lihat pic dibawah).... huhuhu.... orite.. selamat melihat.... (~_^).......




AMACAM!!! terliur tak.... heehehehe.... 






No comments: