About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, June 9, 2012

TERSANGAT HEPI ARINIE...

nak tau npe... sbnye my mom n my sis@zana shukor nk dtg teratak buruk aku nie,,, nie 2nd time diaorg dtg.. suke sgt... 
Yg jauh da 2x dtg tpi yg dekat xsmpai2 pn lgi.. brtanya pn tdak... hmmmmmm... xkesah la.. mlaz nk amek port sgt... tggu aku dok bangelo kot bru nk jejakkn kki...huhuhu... (xbaek aku nie,,)... dah2,,lupekan...as long my family ngam ho ngan aku... 
Pape sok jgn ade bunyi2 aku lebeykan belah aku ye sbnye smmgnye belah aku trsngat byak membantu xspecially my lovely mama... love mama ketat2... 
Aku ari2 berdoa moga dimurahkan rezeki kami dan juga diberi kesenangan tuk aku menyara kedua ibu bapa aku... Bwt mse skrg aku lom mpu g sbnye huby aku sorang bkerja n gaji pn kecik... :( 

p/s: ok..xmo sdey2 arinie... huhuhu...

1 comment:

Narlina said...

hari ni mak aku nak balik KL dah.. sedih.. :(