About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, June 30, 2012

SESUNGGUHNYE,,,,

Sesungguhnye arinie aku agak kepenatan dan keletihan... bukan mngeluh tpi sekadar mberitahu...  Bohongkn kalu kte bwt sesuatu kerja tu kte xpenat,, tol x... Sesungguhnye walaupun penat,,aku ttap bersyukur dgn rezeki yg diberi.. aku ttap gagahkn diri tuk baking... Alhamdulillah setakat arinie hari2 aku bwt kek... kelmarin aku bwt 4bijik kek,,semlm aku bwt 2bijik n arinie aku bwt 2bijik lgi... Syukur sgt2... 

Walaupun aku ckp penat@letih,,sakit kki sakit pggang sgala,,,aku hepi dgn ape yg aku bwt nie... Ble Allah permudahkan n bukak jalan tuk aku,,knape au msti menolak dsbbkan penat.. tol x.. macam aku ckp sblom nie,,kerja ape yg xpenat... sekurangnye dari aku duk sje kt umah,,at least ade jgak hasilkan... dapt jgak la tmpung2 duit belanja harian.... 

MOga lepas nie akan byk lgi oder2 yg masuk.... tpi aku xleh bwt byk tuk satu hari.. ak cuma bleh amek 4bjik kek je tuk sehari... mklum lah bru nk mula nie,,, pemukul kek pn yg biase je,,tu pun klu pukul lma2 jdi pnas.. isau jgak aku... klu amek byk t mau meletop lak sb pnas,,, huiii taccuuttt.... mesin pn tau penatkan... heheheheh... Insyaallah kalu Allah beri rezeki melimpah ruah dgn kek aku nie,,bli la aku kumpul duit bli mesin yg besau skit... Berangan jap... ahaakkk.... xpe la kta org pelan2 kayuh kn,... :p  ade la rezeki tuk aku memiliki mesin pemukul kek yg besau... huhuhuhu....



nie la cake mixer impian... dpt nie kureng skit letih kot... huhuhu


yg nie lgi bes.. KENWOOD dowh... tgok mesin dia pn da teruja ngan colourful...


chow....





No comments: