About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Tuesday, June 19, 2012

KONGSI MINAT...

Halluuuu ollz.. jumpa lgi... aku nie sb jarang-jarang sgt on9 kt lappy so dat aku pn jarang-jarang la update blog.. klu hri2 aku on9 korang msti tau ape kerja2 harian yg aku dok bwt kt umah nie.. salah satunye ialah bwt mcam2 makanan.. hahahah... makan tuk hidupkn.... 
skrg nie da nk dkt2 raya nie aku tgah cuba2 mncari pasaran tuk kek... ye la dpt oder sikit2 pn jdi la tuk lepas bwt belaja kn,,sekurangnye ade jgk r tmbahan pndapatan.... dan ble sbut nk cari pasaran smestinye mesti la kena bwt sampel tuk rasa... klu xrase xde mknenye org nk oder... nk berbisnes nie kta org kna kuar modal dlu,,,tpi xpe la.. klu ikhlas insyallah ade rezeki kte kan... 
Aritu aku ade wat entri ttng kek coklat moist kan,,yg rege RM20 tu... hheheheh... 

Ok lupekn pasal kek coklat moist,,,kelmarin boringnye pasal aku bwt lgi kek span coklat... budget tuk makan sndri je tpi mne la mpu aku mkn byak2... aku nie jenis suke bwt je,,,mkn skit je pn... so aku pn tapaukan tuk mber2 opiz huby aku.... tpi aku bwt kelainan skit dgn tangkupkn dgn krim aising kopi.... hmmmm kta huby aku mcm pirana.... hahahhaha... dan alhamdulillah dapat oder tuk 2bji kek span n sebijik tu kek coklat moist... Alhamdulillah rezeki....

Pic kt bwh nie gmbar KEK SPAN COKLAT yg x berlapis... sb aku wat sample...



nie la KEK SPAN COKLAT...

kalu korang oder dia rupe lain,,, kek akan jdi tggi n belah tengah2 taruk krim... nie sbnar tu aku mkn je... kek nie aku letak rege RM18 je... murah bngattttt kan.... tpi mmg lembut sgt2.... xcaye cuba la oder... aaahaakkk.... klu nk pos bleh je tpi aku kena charge wang pos la ye... sb rege kek2 aku da kira murah ya amat2... 


p/s: jap g aku nk bwt CASTARD TEA CAKE... tgah2 ade kastard cair... mcm sdap... t aku pos kn pic ye... 





No comments: