About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, June 19, 2010

Anakku - 17/06/2010

Awal pgi aku dh jga..mne xnye nurse dtg ksi obat ank aku....adooiii laaa...then xlma lpas 2 ank aku lak bgun..dlm kul 8 lbey..

Sementara tggu hubby aku dtg aku main game n layan karenah ank aku...huiiii lotih...hubby aku dtg bwk bekfest roti bakar..huhuhuhu..ps bekfest lpak g tgok tv..then mndi kn ank aku mntara tggu Doc dtg..then dlm kul 9 lbih Doc dtg..check ank aku n dia kta ok n bleh balik...yeeebaaaaa...dh leh balikkkk ..legaaa...

So mntara tggu bil siap lpak r dlu borak2 n main game..ahaaakk..dan lgi smpat jgk r dpt mknan free..huhuhu..tpi aku xphm r..mkan tuk budk2 tpi menu org tua..hisshh xpham2...mka dgn e2 aku la yg hrus mkn..ahaaakkk...

Dlm kul 1 lbih bil siap..haaaa kornag msti nk taw kn bpe bi 2..jeng..jeng..jeng.. RM627.35,,,mak aiii leh tahan jgk bil dia...tpnjat gak ktaorg..yer r bdget ktaorg dlm 3rat lbey jew cmne lak leh jdi seganda..tpi xpe r as long ank aku sehat n aku rsa ubt dia mmg rsi ngn ank aku,,n alhmdllh ank aku dh ok...bdn dia pn dh xpns...cma yg aku xpeh hti tang service dia jew...tpi aku rsa dia is d 1st n last aku g check sna kcuali klu emergncy sesgt...

Bile dpt jew bil aku tgok rupenye yg wat byk 2 nk taw ape...tang service Doc...consultant jew charge rm100,,ward review charge rm150..tang doc jew rm250..amboiii laaa,,snang tol doc swasta nie cri duit kan...skit2 chrge skit2 chrge..mne x kaya cpt... Hubby aku ckp kt ank aku 'dik,,bsr sok jdi doc swasta,,senang cri duit...bckp pn dpt duit..'haahhaha...

Apepn aku xde r nyesal bwk ank aku g TMC 2..ade gk r pueh hti coz dia check drah ank aku...n relust dia xde dmm yg serius...klu aku g klnik bese pn sma jew..ulang alik cmtu jew tpi xbaek2 gak..yg meralat kn aku service jew...

Selesai sumer trus gerak balik..smpi umh mkn then smbung tdo coz pnat ya rabbi...Ptg skit kak long smpi dri Pulau Pangkor...

Makane khidupan aku kmbali spt sediakala...

No comments: