About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Thursday, June 17, 2010

anakku....15/06/2010

Pgi aku kje cm bese jew,..Ptg sblom hubby aku g niaga dia mset aku gtau ank aku dmm lgi...haduiiii..trus lmah rsa bdan nie..ape pn aku kna kuat..tpat kul 5.40 aku brgegas balik n amek mama n ank aku nk bwk g klinik pkar knak2 Klinik Viswa..tpi xsmpat...sedeynye aku...doc 2 tggu tpi staff dia nk blah naik teksi..celake tol..ank aku dh r dmm nie...aku dh abeh akal trus tigat TMC so aku trus bwk ank aku g check up kt TMC coz nk try ubat dia kot2 rasi ngan ank aku...sb Klinik Thiaga dpn nie x rasi,,hosptl pn x rasi...Sampai jew naseb Doc mseh ade lgi,,dia check ank aku n trus suh ank aku admit coz nk test darah n pantau dia.,,ermmmmm dgn serba slhnye aku col hubby aku gtau yg ank aku kena admit...so nk xnk aku tpakse aku coz tuk kebaikan ank aku..wlaupn aku taw charge dia mhal but tuk ank aku sggup...aku nk yg trbaek tuk dia..insyallah....

So ptg tu,ank aku admit wad ade aircorn dgn rega RM70.00,,pas dh sttle sumer aku mntak balik kejap coz nk pack brg ank aku n aku pn nk mndi..yer r bru balik kje beb..brlengas badan aku nie ha,,,

Sampai umah aku trus packing brg ank aku mentara tggu hubby aku blik niaga dlm kul 10..dlm kul 8 lebih Kak Long aku dri Pokok Sena smpai...ermmm sedey gak r pkir diaorg ade tpi aku n ank kna tdo wad..huhuuhu...tpi xpe r nk wat cmne...

Dlm kul 10 lebih hubby aku blik,,aku dh get ready dh cm tggu dia siap jew...then dia kta leh x klau mlm nie kte tdo kt umah jew,,sok pepgi kte bwk ank g TMC...coz cian lak ngn ank aku tgah sonok main ngn cousin dia..so hubby aku col TMC mntk postpone sok pgi bru ktaorg g n alhamdullh r TMC kta ok but sblom 2 dia tnya condition ank aku..ank aku nie nk kta dia dmm atau x,,aku pn xtaw,,bdn dia pns tpi dia aktif...tu yg bwt aku x pham 2....klu aku gtau org msti org xkn pcaye ank aku dmm tpi hakiktnye mmg dia dmm...Dan akhirnye kmi tdo kt umah mlm 2...



nmpk x tgan dia yg brbalut 2...ade tiub tuk msuk antibiotik n amek drh..2 tmpt yg ke-4 doc cucuk...cian ank aku...dia dh fobia sbnarnye...dri kcik dia hdapi situasi cmtu..

No comments: