About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, June 13, 2010

KURENG SEHAT....

Entry kli nie aku nk cite dri back day iaitu sehari selepas celebration party kt opiz aku....bermkne ari jumaat punye cte r nie...

JUMAAT...
Arinie pgi pala aku brat gile..tekak perit n idung berair..sohih aku demm..maka dgn itu aku trus mset exec aku gtau aku MC..mmg aku btol2 xlarat kli nie...so aku pn sambung tdo r..tido pn cam xtdo jew sbnye badan x bpe sdap n stu g ank ksyangan aku laaa..bese r dia,,stndrd time dia tdo smpi kul 10 lbey jew then dia mmg suh ktaorg bgun..klu xbgun mcm2 r kerenah dia akn bwt...sooo maka dgn itu aku kna r bgun,,ku gagahi jua r demi ank aku....tpi aku smbung baring dkt depan tmankn dia tgok tv..huhhuhu..sbnarnye ank aku nie nk brteman,,'tkot' ktanye duk sorang2...
Dlm kul 12 lbih hubby aku nk kuar so aku sih dia trus amek slip klinik tuk aku coz aku mmg xlarat,,xpenah aku rsa dmm cmnie. dlm ini kapla serupe ade btu wooo...adooiii...
dlm kul 2 lbey aku kuar g klinik M.G Lim,,tggu doc pnye la lma..tnsen sgguh..dh r aku xlarat tpi nseb xrmai org,,kiranye aku org ke-3...so pas doc check dia ckp tekak aku mmg bengkak ya amat,,so dia tnya aku nk mc ke,,,ohhh of course r doc...mne mgkin enggak mahu...hahahahha...so dpt r aku MC....balik umh mkn ubat tdo kejap...
Then dlm kul 5lbih aku sekli lagi gagahkn dri tuk teman/tlg hubby aku brniaga d Bkt Gantang...jauhkn..cmnie r nk cari rejeki..Org bniaga nie,,klu niaga ade duit,,xniga duit elek...jauh mne pn klu ade pluang/ruang hrus msuk niaga...
Sampai sana ujan 2run dgn lebatnye,,aku nmpak wajah2 kekecewaan hubby ku & yg seangkatan dgn dia..mne xnye,,klu kwsan kmpg nie,,diaorg jnis kuar ptg n klu ptg dh ujan mkanye xde r org nk kuar jdinye niaga kureng r msyuk...tpi alhmdullah dlm kul 7 cmtu ujan benti tpi x spnuhnye,,msh rintik2..Nak xnk tpakse r ktaorg bukak jgk klu x sia2 jew ktaorg dtg jauh2,,so dgn cekal n tawakal hubby aku niaga jgak..alhamdullah r ujan benti jgak akhirnya dn org mulai dtg ke psr mlm tpi xseramai sblom nie..syukur r dpt jugk jualan...Dlm kul 9 aku tgok org dh sunyi,,mmg dh xde org...klu area bandar kul 9 bru org ngah ramai lgi n klu area kl lak kul 9 2 org bru nk kuar..ermmm lain tmpat lain ragamnye..kl jgn cte r kn lgi lewat lgi rami yg kuar..huhuhuhu...tgah2 kemas2 ujan 2run lgi selebatnye,,klam kabut jugak r ktaorg kemas n kul 10 lebih alhmdllh smpi umah...
Sampai jew umh aku mmg dh xlarat dh,,pala aku mmg dh brat ya amat..so aku mandi mkn ubat trus tidooooo...dn sekali lgi aku mset Exec aku gtau sok aku EL coz aku msih dmm n xlarat sgt2...pala aku mmmg damm brat...nk smbung mc kna skli lgi g amek slip,,huiii spe lak nk g amek sbnye hubby aku niaga sok pgi smpi 12 leby,,aku nk g amek mmg xlarat r so jln trakhir amek EL..lntak r org nk ckp ape..smmgnye aku sakit..

No comments: