About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, June 27, 2010

Taraaaaaaaaaa....

Hari aHAD cmnie hari yg amat mbosankn..bkn ape TV lgsng xde cte yg mnarik...org pttnye ari2 ahad nie siar r cte yg best2 skit tv oii...org nk rehat2 kt umah ngn family smbil mnonton tv tpi dsbbkn tV xde cte yg menarik mkanye tpkse arr aku ngan lptop nie..(Eccehhh alasan sbnrnye)..ahaakkk...

arinie aku bgun kul 12 lbey..opsss jgn silap bknnye tdo dri mlm smpi kul 12 lbey 2 aku bru bgun tpi bgun tido bgun tdo arr cma kul 12 lbey 2 aku trus mbangunkn dri aku...xtaw pesal arr aku ngntok ya rabbi...mgkin mlm tdi aku tdo lewat kot dlm 2 lbey sb ggih mncri 'video mesum ariel peterpan & luna maya'...opssss..syyhhhhh...bhaye nie....heeeh..

Ok...ps bgun tdo tdi aku trus mndi r...then goreng tlur tuk hubby aku nk mkn..hehheh...dn strusnye aku ngdap lptop nie...aku cdang nk mndobi tpi hubby ku trlebih dhulu mndobi soooo aku ape g ngdap arr...ahaakkk...

ermmm ape nk ct ekk...oooyeee...lupe aku nk cte..Kete kelisa ksyangan aku dh back to normal n brsedia mluncur d jln raya...yezzzaaa..rindu btol aku ngn kelisa aku 2...actually on my besday 'my kelisa' dh kuar bngkel dh.. dat hadiah yg pling bharga..huhuhu...cma dat time lom leh jln g coz ade smthing yg lom siap..enjin nye kes r...tpi d saat aku mnulis nie my kelisa dh leh on d road cma aircorn jew lom siap..mybe dlm dis week cmplete...

MY LOVELY KELISA.....



BEFORE




AFTER

p/s: cnteek gak kan kelisa 2 gold n black,,,ermmm ade hkmah d sbalik sumer kjadian but taaccuutt dh pasnie..say NO to accident...subhanallah...

No comments: