About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, June 19, 2010

Back 2 normal....

Ari nie hidup aku kmbali normal..(mcm sblom nie aku x normal lak)..huahuahua...mksud aku khidupan aku jlankan spt biase iaitu kja kja kja...ahaakkk...

Pgi nie hubby aku anta g kje coz dia nk pkai kete..yer r 'kelisa kesayangan' aku lom ok g...Smpai jew opiz sumernye undrcntrol ecept one as usual...aku pn xtaw r knape n mgapa..sakit otak klu pkir...aku biarkn jew...sbnye mse dia lom tba...sok dia dh ade ank bru dia taw kn...tggguuuuu....

Pda aku r klu ko xde aku lgi suke wlaupn kje aku akn btmbah tpi aku kna dlm kdaan peaceful...tpi dia nie plik skit...aku xtaw aper yg mbengangkn dia pdhal aku xpnah cuit dia pn...dia jew byk dgki ngan aku nie...Stkat nk handle kje aku nie ape sgt r...ibaratkn jew r klu dia kje sorng2...sma jew kn..lgi stu dlm kje nie jgn r brkira sgt kederat 2...n jgn r trlalu byk cmplen...sbnye ko cmplen kiri kanan dpn bakang pn ko msh gak kt ctu..ape kejadahnye la...so drpd 2 baik ko diam n wat jew kje ko...bodo btol..

Aku trus trang ckp mmg aku xbrkenan ngn sorang nie...meluat ya amat tpi dsbbkn aku respect my exec so aku layan jew r cm bese..yg pnting aku ckp,,xpnting mals...dia xckp ngn aku pn aku xkesah n x mati pn...byk g owg lain nk ckap...

Actually aku nie bkn xleh baek ngn org,,tpi aku msh igat kata2 dia ble dia ckp 'ngn staf laen dia lh ngam but dia aku dia xleh'..so aku pegang kta2 dia ..ape ko igat aku nie leh ngm ngn ko..dah r weyy...pagai keling ckp pn pusing2...ko yg memandai adekn cte ko tduh aku suke create2 cte lak..tlg r...Ape pn stu ari nti ko akn taw jgk aku nie orgnye cmne...dasar kmpungn n ktak bwh tmpurung...bru kerani cabuk 2...mmg aku XSUKE ngn dia smpi ble2...sb kn aku nie professional jew aku layan ko as my officemate...x kose....

No comments: