About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Thursday, June 10, 2010

Bateri Low..low..low...

D'kala aku mnulis blog aku nie aku xbpe sehat,,idung berair,,tekak gatal & btuk..bdn lmah....mata pnas....nie ade pluang nk mc sok nie...hahahahha..

Ermmm..aku nk mula cte dri mne ek...ok lah,,pgi mcam bese r kn kerja..kerja..kerja.. Seawal kul 8 dh ade kt opiz,,huiiii..klu mse kl dlu time nie bru nk bgun siap g kje..skunk nie,,aku dtg opiz,,diaorg lom msuk..dia dh abeh opiz,,aku msih g d opiz.. adooiii laaa mmg pnt..pnat..pnat...tpi nk bwt cmne..cri rezeki...xkje bowink lak tpi ble kje penat.. 2 r mnusia nie xpnah puas...tu lom cmpur ngn blik kje trus g tlg hubby niaga lak..pergghhhh..cba r korang byangkn brada d situasi aku nie...cmpom pengsan pnye...

ok skunk cte psal keje lak yg dlm mggu lpas mmg klam kabut sb nk closing acct..klam kbut dbwtnye..yer r mggu lpas 4 hri jew kje tuk sttlekn sgala inv mk nenk sumer...eee tensen..abeh sumer kje2 hrian tgendala dek sbbkn closing nie..so mggu nie aku kna kampoi blik r kje2 aku yg trtunggak...adoooiii mmg memenatkan...tpi tape,,ble kje byak mse cpt sgt berlalu..huhuhuhu....dan skunk nie kje aku dh brkurang dh..dh bck to normal...

Ehh..ehhh..lupe nk cte..ari nie ade celebrate besday kt opiz aku...for june ade 4 org besday trmsuk r aku..hukhukhuk..coming 32 years..oohh tidakkk..ahaaakk...
ade 2 besday boy + 2 besday gurl..bst gak r..rsa r dihargai...celebrate nie pn bru jew berkuatkuasa dlm tahun nie..cehh..berkuat kuasa 2..huhuhuhu...yg pnting cmpny sponsor k...
Tdi ktaorg mkn kek pndan,,ermmmm sdap jgk r + karipap pns2 & air Vegood..hrus 2...ahaakk....korang nk tgok x kek 2..jp2 g aku upload k...tpi kek dh ptong r sbnye gmba full lom dpt g..ade kt camera opiz...



haa....nie r kek pndan yg aku ckp tdi..sedap sgt..x mnis sgt n xberkrim...





dan nie la aku bersama kek..huhuhuhu...korang tgok jew taw...ahaakkk..


p/s: usia aku dh mningkat tpi yg psti aku nmpak lebey mude dri usia..ceewaahhh

No comments: