About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, May 4, 2011

BACK TO NORMAL...


Hubby aku dh pn pulang ari isnin dn dh selamat sampi pn...alhamdulillah...

Kehidupan aku kembali kepada asal iaitu kesepian,,kesunyian,,keboringan,,kebosanan... yg jdi peneman aku skrg si hero kcik aku & mom aku...kmne2 kmi brtiga jew...

Mase hubby ade aritu aku rse seronok sgt2,,wlupun sgala prancangan tuk bercuti aku tpkse d kansel kn,,aku xkesah sgt asalkn hubby aku dcc aku... Mmg bes r...cuti 4 hri...bgun tdo lewat,,ckup time mkn then kuar merayap...cmtu r rutin selama cuti aritu...mmg x tgmbar r kseronokkn nye..

Cuaca pulak selama cuti 2 ujan & sejok jew..cm mberi izin aku bsma2 ngn hubby dlm kdaan yg gumbira..hehehe..ps period lak delay..hahahha..amin...

Skrg nie lam kpala otak aku nk cri umah cpt2 n pndah cpt2...aku rsa dh xsggup jauh dri hubby dah...my mom suh tggu ujung tahun tpi ble aku pkir2kn cm x sggup jew...boring...boring..


Motif - Baju baru...


Motif - Rantai baru (hadiah from hubby sempena Hari Ibu)


Motif - Jam Baru (hadiah from hubby sempena Hari Ibu)..jam murah jew..


tHANk to my hubby coz make me hepi..
thanz fo all ur love & care..
i love u till the end of my life..
pls dun leave me alone..








No comments: