About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Monday, May 9, 2011

kesunyian...

Pagi nie aku msuk lewat skit ke opiz coz anta my hubby g station bus nk blek rawang...hurmmm rsa sayu hti mse melambai hubby kt atas bus....

Sebaik hubby berlalu je jiwa aku rsa kesunyian n kesepian...

Selama hubby blek bercuti dri Jumaat smpai Ahad..aku rsa hepi sgt2...rsa cm aku terbang d awang2an...aku di layan bagaikn ~puteri~ dri luar rumah hgga la ke blik tdo...sonok sgt...tpi ble dpkir2kan ble berjauhan nie bgos jgk sbnye prasaan syg & rindu 2 smkin membuak2...ble bersua rsa cm bru brcinta....

Tpi ble direnung2kn...xsnggup rsanye berjauhan dgn suami trsyng...perbezaan yg ketara ble kte berjauhan nie...sumer kna di uruskan sendiri...

Aku harus melakukan sgera melakukan penghijrahn..cian hubby aku keseorangan dsana...penat bkerja,,blek umh tgok dinding...klu aku & ank ade sekurangnye ilang jgak r sdikit penat...

Skrg mmg dlm proses mncari umah sewa...target aku before puase...korang tlg doakan aku cpt dpt bhijrahnye...amin..



No comments: