About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, May 8, 2011

happy mother's day


hiii..

Arinie 08/05/2011 adalah Hari Ibu Sedunia...

Sempena Hari Ibu hari ni aku nk ucapkan Selamat Hari Ibu pd ibu trsyang Pn. Fatimah Gonamasari atau lebih dikenali Mama Urut..terima kasih atas jasa mu mnjaga dn mendidik ku hgga dewasa..U r the greatest mom for me...Moga Allah merahmati idup Mama...



Untuk Ibu Mertua d PJ jgk Selamat Hari Ibu..terima kasih krna mnjadi Ibu Mertua trbaek untuk aku..Moga Allah merahmati idup mu...





Tak ketinggal tuk diri ku sendri Selamat Hari Ibu, Sieqin..Moga aku dpt mnjadi ibu & is3 yg lebih baek lgi..amin...






Update frm Opera Mini via hp..



~hp mini~

comel x???cute sgt..nie hdiah hari ibu dri hubby aku...
actually aku yg beria nk so hubby belikan...heheh..




No comments: