About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, May 15, 2011

MACARONS

ttba aku rsa MACARONS nie bleh bwat bisnes@duit....tpi aku kna kuatkn smgat n brsgguh2 tuk buat macarons nie...mne tau ble aku berhijrah nti aku bleh jdi bisnes woman on this macarons.. who knows!!! tol x...

klu xjadi business woman pn at least dpt jdi income tuk aku...tol x.....sb pd aku resepi n cra bwt dia xde la sush sgt n bhan2 dia pn skit jew...

cer korang tok pic2 macarons kt bwh nie...geram gle tgok kn...nmpak cm biskut bodo jew tpi rega leh tahan mahalnye....ngn warna warni nye....isssshhh....so y not aku cba tol x...korang tlg support n bgi smgat kt aku k...










cmne...comel2 cute2 kan...full of color...

mmg aku hrus mncuba tuk brbisnes ngn macarons nie...

cma mslahnye nk expose 2 r xtau cmne...


tpi xpe t aku pkirkn...


~selamat mencuba~



No comments: