About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, February 20, 2011

APA ADA PADA NAMA

NURASHIKIN
NNaif
UUntung
RRamah
AAmanah
SSuci
HHarum
IIkhlas
KKomited
IIdealistik
NNaif
Apa ada pada nama?

APA ADA PADA NAMA...

wahhh cam gerun jew kn..sbnrnye xde pape pn cma saje like2 jew..

tpi kan cba korang tgok setiap huruf nma aku 2...

ikot mmg setiap makne huruf 2 aku suke tpi yg paling2 aku suke ble tang huruf ape taw x..

HURUF 'K' -----> KOMITED

cer sbot skali lgi..KOMITED... (klu exec aku bca nie sure mtk mangap ngn aku dats ktrlajuran kta2 dia kt aku...hahahhaha)..i like...

huruf laen bese2 jew mmg sesuai pn ngn aku..hahahah perasan...

dan ble dh taw nama aku sure aku nk kna taw nma laki & ank aku lak...

sooooo lihat dbawh k...heheheh


MOHD KHAIDIR
MMesra
OOportunis
HHarum
DDinamik
KKomited
HHarum
AAmanah
IIkhlas
DDedikasi
IIdealistik
RRamah
Apa ada pada nama?



MUHAMMAD NAZRIN
MMesra
UUntung
HHarum
AAmanah
MMenawan
MManis
AAlim
DDinamik
NNaif
AAbadi
ZZingy
RRamah
IIkhlas
NNaif
Apa ada pada nama?


Zingy tu menatang ape ek....




No comments: