About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, February 2, 2011

SAJE JEEE


Cool Blog



sajer jeee nk gtao korang yg aku suke sgt mnum ice blended nie...kiranye tekak aku lh trima r.. yg pling bes sb ade bubble2 itam 2..ble dkunyah waahhhh...layannzz jew..rsa dia kenyal..hihikhik...perisa kgemaran aku sllnye 'Chocolate with bubble' = rm 3.10... (cam dh ketagih lah..dlm smggu msti nk kena mnum ice blended nie..hahahha..kekkdg 2 smata g tesco sb nk bli bnda alah nie jew...truk kn aku nie tpi ade aku kesh..dh aku nk mnum,,aku r kna bli... ahaakk...


p/s: entry nie dtulis tuk abeskn mase mntara tggu hubby ku pulang..trasa lmbat lak mse..huhu



by cheeky-momma


No comments: