About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Monday, February 28, 2011

FRUST....

Entry kli nie aku cmpur yg backdated ekk sb aku tramt mlaz nk wat byk2 entry nie... mk aku kata arinie ari mlaz aku..heheheh.. tpi sb aku dh lma sgt x mnulis so aku ttap nk kna menulis jgk.. lama jgk r aku xon9 nie..xde mood...dun know y...

memule aku gtau cte hepi k...yg hei sbnye hubby aku blik r..xde yg hepi dlm hdup aku skrg nie melainkan dri tggu kepulangan hubby aku...aku xsba stiap kli menanti ari jumaat..ehehhe..

k...cte pasal dia blik aritu..ntah knpe r kt jln duta 2 leh jem sejem jemnye...cer korang byangkn..tiket bus kul 8.30 kul 10 bru naek bus..pncanye sb jln jem r..bus xdpt nk msuk...hadooii laaa...mslh btol...yg diaorg nie pn stu..dh tntu2 tau jln duta 2 mmg jem..yg g buat hentian kt ctu watpe...mmg x sesuai r...tpi pape pn alhamdullah r sb hubby aku selamat smapi kul 1.30am.. haaa 1.30am,,disaat korang tgah sdap mngeruh atau ngh sdap dpolok..aku nie trpisat2 bgun n drive sesorang g pckup hubby aku..ayat kt bibir aku nie jgn ckap r...mcam2 aku bca...ape taknye...sunyi beb...nk kuar kete dri pagar umah pn aku tkot nie kn nk drive smpi ke bus stand..lalu plak jerat kristian...haduiii...tpi dsbbkn hubby tcayang aku redah jgak...sumer jln dutanye psal...bodoh...hehehhe...

spnjang perjalanan blek 2 hubby aku bcte sakan r...mcm sebulan xjmpa padahal baru jew mggu lpas dia blek..dh 2 plak arinie sms...heeheheh..smpai abeh r prepet & hot tiket...padahal dlu bkarat duit lam hp 2 nk dhabeskan...hehehhehe...skrg nie pntang top up jew abes..aaahaakk

cte2 sakan 2 berlarutan r smpi ke esoknye...klu di wat pngiraan bulan nie kiranye tamat r training hubby aku so next month dia dh diserapkn ke shop cma xtaw shop mne...ble dh dinmakn serap ke shop brmakne perhijrahan aku mgkin xlma lgi..yeehaaa...insyallah klu xde aral sblom bln 6 aku nk brambus dri cmpny komunis 2..dh xbleh tahan...tpi klu brlaku di luar jangkaan trlajak r skit kot tpi sebolehnye bulan pose aku dh msti brsama hubby aku kt sana...xkn r nk biar dia pose sorang2 kan...cian la plak kt hubby aku 2..mkn pkai xtrjaga.,..huhuhu...

bercte psal msuk shop nie...hubby aku brharap sgt dia diserapkan ke bhgian 'body'..sbnye dia mmg minat bhgian 2,,dn slh stu pnguatnye sb dia berazam nk ke JEPUN...haaa JEPUN!!!abeh aku!!!huhuhu...relex2 2 bru berazam...bkn bhgia laen xdpt cma bhgian body nie peluang dia cerah skit r...ade yg ckp abeh klu dia g jepun ko cmne...cmne apenye aku ttap aku r..ecceeh bagak r pulak kn..aku ttap dcini mnti kepulangan dia...bkn aku xnk ikot tpi watpe pn klu aku ikot...tmbah klu JEPUN...mkn sush...g stu klu dia ke JEPUN gaji dia di MSIA nie ttap jaln spt bese ok...jdinyeee korang xnk kew duk goyang kaki ckup bulan duit masyukkk..heheheh..aku jdi pemegang duit dia r..kehkehkeh...berangan jp aku nie..tpi klu 2 sumer trcapai..insyallah aku doakn yg trbaek tuk hubby aku...

TPI korang nk tau x,,smase aku mnulis entry nie hubby aku dh pn blek ke rawang...ari nie adalah hari penentuan tuk dia tau mne shop yg dia akan diserapkan...

kul 9.30am aku trima mst 'cal skrg'..aku pn bdebar r jgak trus col..dia gtau aku sumer group dia diserapkn ke 'paint shop'...ooohh tdakkkk..cian my hubby..dri cara dia gtau aku,,aku tau dia frust sgt2..tpi aku bgi semangat kt dia suh sba..mne tau ade hikmah laen dsbalik sumer 2..ciankn...so dia pn ok..korang msti tau cmne rasenye ble ape yg kornag hrapkn tpi xdpt...

xlama lam kul 12lbey aku tima g mst hubby..'mood kurang,,rsa kecewa pn ade,,smgat pn dh kurang arinie tpi xpelah dh trtulis mcamnie..demi kluarga,ayg & ank,,abg truskn jgak ..' sedey x klu korang bca,,yg pasti aku mmg sedey..aku tau dia frusttt sgt2 sb 2 ps aku tau brita 2 aku x mst pape pn kt dia sb aku tau dia pasti akan mst aku...aku pn xtaw dh nk ckp cmne...

time blek hubby aku col,,gtau yg ade brita baek skit r..nmpk keceriaan dia..upenye dia dh tnya kt cikgu dia ttng nk tuka shop..dia gtau yg dia minat body shop...n dgn harapan cikgu dia gtau klu nk tuka,,gtau skrg..tpi dgn syarat dia kena cri bdk dri bhgian body 2 gnti tmpt dia,,dlm erti kta laen replacement r...pape pn tggu keputusannye esok...hrp2 hubby aku berjaya kli nie...sb ble d body shop nmpak semangat dia nk kerja...

moga abg berjaya...amin...


p/s: xbes sgt pn entry nie cma aku tlis tuk dri aku sndri...





No comments: