About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Monday, February 14, 2011

APE INI SUATU PETANDA


APAKAH INI SUATU PETANDA...


ianye dtg lgi..

aku xpasti smada mimpi aku nie time mlm atau time dh pgi (memory tgnggu)

apakah kte bleh prcaye pda mimpi??

aku xpasti...

yg psti mimpi itu mnjelma lgi...apekh ini suatu pntnda atau mainan tdo...



MIMPI...

TAJUKnye sma cuma situasi & kdaan brbeza...

Dammmm!!! ape yg prlu aku lakukan...

Trus prcayekn mpi nie atau sebaliknye...

yg pasti aku FOBIA....

dlu aku cba tdak mpercayai mpi,,aku cba mgatakn ianye hya mainan tdo..
tpiiii ianye benar-benar trjadi dlm kehidupan rmhtgga ku...
aku dh xsggup hadapinye lgi tuk kedua klinye...
ckup skali aku berjuang tuk pertahankn rmhtgga ku...
ckup skali aku jtuhkn maruah srta ego ku..
bkn aku xsygkn rmhtgga ku tpi ckup lh skali klu ianye trjadi lgi...
aku xmhu derita lgi..

Papepun,,

YA ALLAH YA TUHANKU,,jauhiknlah musibah pd rmhtgga ku..amin

Haruskh aku mpercayai mpi ku kli nie...
ya tuhan,,,aku kuatkn hati tuk mnepis mpi ini...
aku aggap ianye hnya lh mainan tdo ku..
wallahualam



by cheeky-momma

No comments: