About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Thursday, February 17, 2011

RINDU MENJENGAH LAGI..


RINDU itu datang lgi...

RINDU,,,RINDU,,,RINDU,,,

aku RINDU kamooo..




Mlm nie hti aku trasa amat rindu pd insan yg bergelar 'SUAMI'..
RINDU yg amat luar biasa...
aku RINDUkn semuanye..

SUAMIku,,ble kah kte dpt bersua.. hti ku teramat rindu akn drimu..



Waahhhhh syhdukn aku mlm nie tpi sesugguhnye & smmgnye aku rindu tramat2 pd hubby aku..rindu tuk bmesra..eeceehh (smbil ttup muke ngn tuala)...


Ble hubby aku gtau yg sok dia akn pulang,,htiku brbunga riang...xsaa mnanti hari esok...

tapiiiii

ble dbritahu yg dia akan pulang menaiki moto,,htiku rsa risau..
dalam keseronokan ade kerisauan...


pape pn aku doakn moga hubby selamat dlm perjalanan pulang ke cc aku & anakku..


pesanan tuk hubby trchenta:
- bwk moto slow2 (jgn gopoh gapa)
- pkai jaket & sediakn bju ujan
- jgn fllow bakang bus (bahaye)
- pastikan lampu mnyala, brek & sbgainye..


YA ALLAH YA TUHANKU,,selamatkn perjalanan suami ku tuk pulang bersua is3 & ank..
jauhkn drinye dri sbarang mala petaka..amin


No comments: