About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, February 16, 2011

TEMPAT MENGADU...


Pada siapa harus aku mengadu
.
.
tentang



masalah kwangan



masalah peribadi




masalah family



masalah kerja


dah bleh dikatakn ttng kehidupan...
.
.
.

PADA

KAWAN - mahukah mereka mendengar..mereka jgk pnye masalah..tpi ape yg bleh mereka bwt pn melainkan hnya mndengar..apakah mereka blh mbntu,,x sumer mslh dpt cte critakn pd kwn kte... yg psti kte kna btol2 cri kwn yg bleh dpggil pendengar & bkn sebaliknye..


SUAMI - nie la saluran yg spptnye tpi klu brkaitan hati & prasaan bley ke dia mbntu atau mnmbahkn duka di hti...


IBU - bley jgak kn tpi xsumer cte rsanye...ade cte2 jew bleh dkongsikn bsama ibu...
.
.
.
.
.


pd aku biar lah aku simpan sgla rahsia hti ini,,,,xsumer cte bley kte kongsi bsama..

Luaran,,aku adalah seorang yg hepi go lucky tpiii

dalaman aku tiada siape yg tau phit maung derita yg aku tggung....

hti mnangis x siapa yg tau...xsorang pn dpt memahmi hti ini...

pda siapa harus aku luahkan sgala nye...hurrmmm ntah lah..



Pada yg Maha Esa..


No comments: